09113104670

اسباب کشی یکی از سخت ترین و طاقت فرسا ترین کارهاست(اسباب کشی سریع وآسان) اما زمانی که بتوانید این کار را به درستی انجام دهیم به یکی از ساده ترین و لذت بخش ترین کار ها تبدیل می شود .بسیاری از افراد برای جابه جایی وسایل به زمان زیادی نیاز دارند اگر قصد اسباب کشی دارید فقط کافیست با فنون این کار آشنا شوید تا بتوانید وسایلتان را سریع بسته بندی کنید و به راحتی اسباب کشی را انجام دهید .

چگونه اسباب کشی راحت و بی دردسری داشته باشیم

روشهای اسباب کشی

روشهای اسباب کشی راحت و بی درد سر

1.نگران اسباب کشی خود نباشید

2.پاکسازی وسایل در اسباب کشی

اصول اسباب کشی راحت و آسان

3. بسته بندی ظروف شکستنی دراسباب کشی

برای شروع بسته بندی وسایل ،پیشنهاد می کنیم ابتدا ظروف شکستنی را بسته بندی کنید و با این کار مانع شکستن ظروف در زمان بسته بندی وسایل دیگر شوید .می توانید برای بسته بندی این ظروف از روزنامه های باطله و لباس های تان استفاده کنید، این کار از ضربه خوردن به ظروف شکستنی جلوگیری می کند برای اینکه کارتان صد در صد بهتر شود و به صورت کامل از شکستن ظروف جلوگیری کنید بهتر است حوله های بزرگ را در کنار کف و دیواره های جعبه قرار دهید

4.ترفندی برای جابجایی کمد لباس در اسباب کشی

یک روش فوق العاده برای جابجایی کمد لباس ها در اسباب کشی خالی نکردن کشوها و کمد از لباس است .شما می توانید برای سبک شدن کمدتان کشو ها را درآوردید ولی آن ها را از لباس خالی نکنید ،این کار می تواند از سنگین شدن کمد جلوگیری کنند و حمل و نقل وسایل را آسان تر کند.

اسباب کشی

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

5- در اسباب کشی کمد خود را پاکسازی نمایید

برای حمل و نقل راحت تر کمد لباس ، لباس هایتان را از کمد در آورید و آن ها را در یک جعبه بگذارید . شما می توانید از جعبه ها و قفسه های جداگانه برای گذاشتن وسایل کمدتان استفاده کنید و روی تمام این جعبه ها نام وسایلتان را بنویسید .

6. چگونگی مراقبت از وسایل با ارزش در اسباب کشی

جواهرات ووسایل با ارزش قیمتی خود را در اسباب کشی در جای خاصی قرار دهید و آن ها را با سایر وسایلتان جابه جا نکنید و بهتر اسن آن ها را با وسیله نقلیه خود جابه جا کنید. برای بسته بندی طلا و جواهراتتان می توانید از کیسه های میان وعده استفاده کنید .این کار باعث می شود که شما از وسایل باارزشتان غافل نشوید وآن ها را گم نکنید.

 اسباب کشی آسان

ترفندهای اسباب کشی آسان

7. نحوه بسته بندی اسباب بازی ها در اسباب کشی

برای سالم ماندن اسباب بازی های کودکتان در اسباب کشی آن ها را درون جعبه قراردهید و در کمد بگذارید تا از شکستن آن ها جلو گیری کنید

.شما می توانید برای انجام این کار از فرزندتان نیز کمک بگیرید و از او بخواهید وسایلش را درون جعبه بگذارد.این کار سبب می شود که شما در خانه جدید سردرگم نشوید وعلاوه بر تمام اینها، بیرون آوردن تک تک اسباب بازی ها از جعبه برای فرزندانتان کار جذابی خواهد بود.

تماس با مدیریت -کلیک کن ...